سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی فروش پستی

ناگهان دانه ها شکوفه کرد

    نظر

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از ریو، مراسم افتتاحیه سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک 2016 ریو ساعت 20 به وقت محلی و 3:30 به وقت تهران در ورزشگاه ماراکانا آغاز شد.

*بعد از پایان مراسم رژه و حضور کاروان تیم میزبان، استادیوم نورافشانی شد.

*با پایان مراسم رژه ستون هایی که دانه های قهوه در آنها به شکل نمادین از سوی ورزشکاران کاشته شده بود، به مرکز استادیوم آورده شد و در کنار هم قرار گرفت و ناگهان دانه ها شکوفه کرد و به شکل 5 حلقه المپیک درآمد و جلوه دیگری از شعار المپیک پاک و سبز بود.

*کارلوس نازمن رییس کمیته برگزاری بازی خرید چای لاغری تن فیت های المپیک و پارالمپیک پشت تریبون رفت و کوتاه به زبان برزیلی صحبت کرد. نازمن در حین سخنرانی اش از سوی تماشاگران هم تشویق می شد. نازمن در سخنرانی خود گفت: من به مردمم و کشورم افتخار می کنم. به این افتخار می کنم که ورزشکار بودم و در المپیک توکیو به عنوان ورزشکار شرکت کردم. ما اینجا جمع شده ایم که با هم تولد دنیای تازه را جشن بگیریم.

*توماس باخ رئیس IOC نفر بعدی بود که پشت تریبون رفت و سخنرانی کرد. باخ گفت: مسیری طولانی را طی کردیم و 7 سال تلاش کردیم تا به اینجا رسیدیم. اعتقاد دارم که المپیک ریو بهترین المپیک خواهد بود. من باور دارم. یکی از اتفاق های خوب المپیک هزاران هزار والنتیر است که داوطلب شده اند این برنامه را انجام دهند. ما در این المپیک همه با هم برابر هستیم. اینجا انسان ها از یکدیگر جدا نیستند همه با هم هستند و با هم برابرند. احترام دستاورد بزرگ المپیک برای کل جهان است. من به همه خوشامد می گوییم و بهترین ها را برای همه می خواهیم. روح همبستگی را در این المپیک می بینیم و همه با هم به پناهندگان خوشامد می گوییم.